דנה ויס / דנה ויס והטלפון בשידור - YouTube : המתקפות מצד אנשי תקשורת על משפחת נתניהו נמשכות והפעם הייתה זו כתבת חברת 'החדשות', דנה ויס, אשר נתפסה כשהיא מכנה את יאיר נתניהו בשמות וביניהם ילד קקות בסרטון אותו.. הריאיון עם ראש העיר לוד שהביא להודעת גינוי של השבכ דנה ויס | 22:43. קרא הכל על דנה ויס באתר גלובס: ויס נולדה, גדלה והתחנכה בוינדזור שבבריטניה ובירושלים. הותר לפרסום כי הלילה (שני) נעצר חשוד בהטרדה ואיומים על מגישת חדשות השבת של חדשות 12, דנה ויס. הכתבת המדינית של חדשות 12, דנה ויס, גידפה את יאיר נתניהו בסרטון בו תיעדה אותו עולה על מטוס ראש הממשלה שהמריא הלילה לוועידת איפאק בארהב.

27 ответов 5 ретвитов 137 отметок «нравится». לא תמיד אנחנו מצליחים, אבל זה מה שאנחנו מנסים לעשות. ~ על התקשורת, אוגוסט 2012. הריאיון עם ראש העיר לוד שהביא להודעת גינוי של השבכ דנה ויס | 22:43. דנה ויס עושה בושות בחתימת הסכם השלום עם איחוד האמירויות. אלה גם אותם ערוצים ואותן תוכניות שינהלו דיון חמור סבר על אובדן.

דנה ויס וחברת החדשות יגישו תביעה נגד יאיר נתניהו
דנה ויס וחברת החדשות יגישו תביעה נגד יאיר נתניהו from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
משמשת כפרשנית המדינית ומגישת חדשות סוף השבוע בחברת החדשות. אלה גם אותם ערוצים ואותן תוכניות שינהלו דיון חמור סבר על אובדן. בריאיון במהדורה ראשונה דנה ויס שמחה על שסוף סוף נכנסת לבית הלבן אישה אמיתית. הכתבת המדינית של חדשות 12, דנה ויס, גידפה את יאיר נתניהו בסרטון בו תיעדה אותו עולה על מטוס ראש הממשלה שהמריא הלילה לוועידת איפאק בארהב. משמשת כפרשנית המדינית ומגישת חדשות סוף השבוע בחברת החדשות. החשוד איים על ויס בשבת, בעקבות דברים שאמרה במהלך השידורים האחרונים והוסיף שעוד באותו יום הוא מתכוון לפגוע. התביעה של ויס וחדשות 12 מגיעה. חדשות 12 והעיתונאית דנה ויס החליטו להגיש תביעת דיבה נגד יאיר נתניהו.

משמשת כפרשנית המדינית ומגישת חדשות סוף השבוע בחברת החדשות.

הריאיון עם ראש העיר לוד שהביא להודעת גינוי של השבכ דנה ויס | 22:43. 12.721 lượt thích · 187 người đang nói về điều này. אתה מבין שזה מקצוע, שזה ריצה למרחקים ארוכים. ויס גידפה את יאיר נתניהו במילות גנאי בעקבות הגעתו באיחור למטוס ראש הממשלה. אביה דוד נולד בארץ ואימהּ רבקה נולדה בממלכה המאוחדת. יונית לוי, דני קושמרו, דנה ויס, גיא פלג, עמית סגל, קרן מרציאנו, רוני דניאל ושאר עיתונאי חברת החדשות יקיימו ראיונות עומק, עימותים ופאנלים וישתפו את הקהל בסיפורים ובגילויים עיתונאיים אישיים מאחורי הקלעים. אתמול כאמור נמסר כי חדשות 12 והעיתונאית דנה ויס יגישו תביעת דיבה נגד יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, בטענה להתבטאויות דיבתיות ומיזוגניות, אשר אף עולות עד ערוץ 12 הגיש נגדי תביעה על לשון הרע בשם דנה ויס. לא תמיד אנחנו מצליחים, אבל זה מה שאנחנו מנסים לעשות. ~ על התקשורת, אוגוסט 2012. פדיחה של דנה וייס שכחה את שם עמיתתה לעבודה. בכירים בליכוד מותחים ביקורת חריפה על נתניה… mivzaklive פורסם לפני 3 ימים אנשי תקשורת, דנה ויס 0 1. 1 year ago1 year ago. דנה ויס ומרדכי גילת הם לא היחידים שנכשלו במבחן הזה באופן אישי, וגם כלי התקשורת המעסיקים אותם כבר לא טורחים להציג אפילו מראית עין של אובייקטיביות. דנה ויס התחלחלה למשמע דבריו של אביגדור ליברמן על המוח היהודי.

אנחנו צריכים לזכור שאנחנו משרתי ציבור. משמשת כפרשנית המדינית ומגישת חדשות סוף השבוע בחברת החדשות. דנה ויס והכתב מהאמירויות (צילום: הריאיון עם ראש העיר לוד שהביא להודעת גינוי של השבכ דנה ויס | 22:43. זוהי עוד הקצנה בתרבות התקינות הפוליטית, שמתחברת היטב להשוואה המבעיתה שעשתה כריסטיאן אמנפור בין אירועי ליל הבדולח לכהונת טראמפ.

הריונית מתקדמת: יונית לוי ועידו רוזנבלום חוגגים
הריונית מתקדמת: יונית לוי ועידו רוזנבלום חוגגים from images1.ynet.co.il
המשמעות האמיתית של פמיניזם היא לתת חופש בחירה לבן/בת הזוג. דנה ויס והכתב מהאמירויות (צילום: 27 ответов 5 ретвитов 137 отметок «нравится». משמשת כפרשנית המדינית ומגישת חדשות סוף השבוע בחברת החדשות. הכתבת המדינית של חדשות 12, דנה ויס, מתנצלת בפני בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, לאחר שכינתה אותו ״ילד קקות״. דנה ויס התחלחלה למשמע דבריו של אביגדור ליברמן על המוח היהודי. החשוד איים על ויס בשבת, בעקבות דברים שאמרה במהלך השידורים האחרונים והוסיף שעוד באותו יום הוא מתכוון לפגוע. דנה ויס מגיעה להרצות ביד לבנים, חברת הכנסת עליזה לביא מגיעה להרצות על הבר וההצגה משהו טוב בכיכובה של ליה קניג מגיעה למשכן, כל פעילויות השבוע ברעננה.

משמשת כפרשנית המדינית ומגישת חדשות סוף השבוע בחברת החדשות.

יונית לוי, דני קושמרו, דנה ויס, גיא פלג, עמית סגל, קרן מרציאנו, רוני דניאל ושאר עיתונאי חברת החדשות יקיימו ראיונות עומק, עימותים ופאנלים וישתפו את הקהל בסיפורים ובגילויים עיתונאיים אישיים מאחורי הקלעים. הכתבת המדינית של חדשות 12, דנה ויס, גידפה את יאיר נתניהו בסרטון בו תיעדה אותו עולה על מטוס ראש הממשלה שהמריא הלילה לוועידת איפאק בארהב. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for דנה ויס. הותר לפרסום כי הלילה (שני) נעצר חשוד בהטרדה ואיומים על מגישת חדשות השבת של חדשות 12, דנה ויס. מישהו יודע איך דנה וייס קיבלה תפקיד כה בכיר בערוץ 2? האפס הילד האוט., סיננה ויס תוך כדי צילום, כשהיא מוסיפה עוד מילות. העיתונאית ומגישת חדשות 12 דנה ויס הודיעה היום (שלישי) כי תגיש תביעת דיבה נגד יאיר נתניהו, בעקבות ציוץ שהעלה בעמוד הטוויטר שלו בו לעג לכישוריה העיתונאיים. אתה מבין שזה מקצוע, שזה ריצה למרחקים ארוכים. משמשת כפרשנית המדינית ומגישת חדשות סוף השבוע בחברת החדשות. בעבר הגישה את התוכנית פגוש את העיתונות. המתקפות מצד אנשי תקשורת על משפחת נתניהו נמשכות והפעם הייתה זו כתבת חברת 'החדשות', דנה ויס, אשר נתפסה כשהיא מכנה את יאיר נתניהו בשמות וביניהם ילד קקות בסרטון אותו. Comment must not exceed 1000 characters. מדובר בהתבטאויות שקריות וחמורות המהוות.

מישהו יודע איך דנה וייס קיבלה תפקיד כה בכיר בערוץ 2? בכירים בליכוד מותחים ביקורת חריפה על נתניה… mivzaklive פורסם לפני 3 ימים אנשי תקשורת, דנה ויס 0 1. בעת צילום הסרטון אמרה ויס על נתניהו הבן ״איזה אפס הילד קקות הזה״. פדיחה של דנה וייס שכחה את שם עמיתתה לעבודה. החשוד איים על ויס בשבת, בעקבות דברים שאמרה במהלך השידורים האחרונים והוסיף שעוד באותו יום הוא מתכוון לפגוע.

דנה ויס וגינה-לי - וואלה! סלבס
דנה ויס וגינה-לי - וואלה! סלבס from img.wcdn.co.il
בכירים בליכוד מותחים ביקורת חריפה על נתניה… mivzaklive פורסם לפני 3 ימים אנשי תקשורת, דנה ויס 0 1. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for דנה ויס. אתה מבין שזה מקצוע, שזה ריצה למרחקים ארוכים. ויס נולדה, גדלה והתחנכה בוינדזור שבבריטניה ובירושלים. בעבר הגישה את התוכנית פגוש את העיתונות. אנחנו צריכים לזכור שאנחנו משרתי ציבור. Channel 2 news chief political analyst, anchor saturday night. דנה ויס התחלחלה למשמע דבריו של אביגדור ליברמן על המוח היהודי.

מישהו יודע איך דנה ויס קיבלה תפקיד כה בכיר בערוץ 2?

השדרן מאיחוד האמירויות, שהוטרד אתמול על ידי עיתונאית חדשות 12, דנה ויס, בעת שהיה בשידור חי במהלך סיקור חתימת ההסכמים בין ישראל לבין מדינתו, התייחס היום. חברת חדשות 12 והעיתונאית דנה ויס, הפרשנית המדינית של חברת החדשות ומגישת חדשות סוף השבוע, הודיעו כי בכוונתן להגיש תביעת דיבה נגד יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. לא תמיד אנחנו מצליחים, אבל זה מה שאנחנו מנסים לעשות. ~ על התקשורת, אוגוסט 2012. משמשת כפרשנית המדינית ומגישת חדשות סוף השבוע בחברת החדשות. קרא הכל על דנה ויס באתר גלובס: 12.721 lượt thích · 187 người đang nói về điều này. האפס הילד האוט., סיננה ויס תוך כדי צילום, כשהיא מוסיפה עוד מילות. החשוד איים על ויס בשבת, בעקבות דברים שאמרה במהלך השידורים האחרונים והוסיף שעוד באותו יום הוא מתכוון לפגוע. חדשות 12 והעיתונאית דנה ויס החליטו להגיש תביעת דיבה נגד יאיר נתניהו. ויס נולדה, גדלה והתחנכה בוינדזור שבבריטניה ובירושלים. דנה ויס עושה בושות בחתימת הסכם השלום עם איחוד האמירויות. אתמול כאמור נמסר כי חדשות 12 והעיתונאית דנה ויס יגישו תביעת דיבה נגד יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, בטענה להתבטאויות דיבתיות ומיזוגניות, אשר אף עולות עד ערוץ 12 הגיש נגדי תביעה על לשון הרע בשם דנה ויס. מישהו יודע איך דנה ויס קיבלה תפקיד כה בכיר בערוץ 2?